2013. január 2., szerda

5.# Engedj el! Ez fáj!

                                         #1 hét múlva..

Justint nagyon szeretem, nappról napra. Jasmine-val megszüntette a kapcsolatát és ezért hálás vagyok neki.. De ami ma történt.. Az sem semmi!
Justinnal épp elmentünk a közeli SuperMarketbe ketten vásárolni. Tolom a kosarat.. És egyszer csak ki jönn velünk szembe.. Na ki? JASMINE..
-Na, lám, lám.-kényesgedett.-Sziasztok.
-Hali.-vágtam oda.
-Szia.-köszönt neki Justin és megölelte.
-Na, csak együtt vagytok?-flegmázott.
-Igen.-mondta Justin.
-Szuper.-flegmázott.-Zoe, milyen csinos vagy.-flegmázott majd röhögött egyett.. Felment bennem a pumpa..
-Nyugi.-suttogta Justin.
-Na mivan? Nyugtattni kell? Úgy nézel ki mint..-mondta
-Mint?-kérdeztem.
-Mint egy.. tudod te.-mondta
-Nemtudom.-mondtam.
-Mint egy ribanc.-nevetett.
Nem bírtam tovább.. Nekimentem. Ökölell ütöttem és téptem.. Rángattam a hajánál fogva.(najó.. az ökölell ütés durva kifejezés. nem ökölell ütöttem nyugi!)
-Engedj el te k*va!-ordította.
-Nem elég h kikezdtél a pasimmal még be is szolsz!-vágtam oda neki.
Justin a derekamnál fogott de nem bírt elhúzni. Ott voltak a SuperMarker őrei is.. 10 perc után eltudtak választani minket..
-Még nincs vége!-ordítottam miközbe Justin tolt amarra.
Gyors beledobta a cuccokat ami kellet..
-Menj ülj be a kocsiba.-mondta dühösen.
-Rám vagy dühös?-kérdeztem.
-IGEN! Hiányzott ez a cirkusz?-förmedt rám.
-De ő szólt be basszus!-mondtam
-De hogy megtépted szegényt!-emelte a hangját.
-Még ő a szegény? Ő? Hát jól van..-mondtam neki és otthagytam.. Sétáltam a kjárat felé.
-Zoe! Gyere vissza! Ne hisztizz már!-ordította utánnam.
Én meg csak lazán beintettem neki.. Komolyan.. Jasmine leszól engem és megse véd? De ez még semmi.. még a csajt védi.. chh.. Persze.. én vagyok a rossz.. De semmi baj.. Gyalog elindulok a buszig.. Vagyis fogtam egy taxit. Egyenesen a tengerparta vitt.. Legalább itt hagyanak békén.. Ja és kifelejtettem h most valami irtó fura nevű helyen vagyunk. Ez a 6. állomás a turnén.. De szól a telefonom.. Usher.
-Cső csoki.-mondtam.
-Hali hercegnő. Mi van veled? Justin halálra aggódja magát.-mondta.
-Aggódjon csak Jasmine után, üzend meg neki!-mondtam.
-Rendben.. de mitörtént? Hol vagy?-kérdezte.
-Kérdezd Justin.. az mindegy.-mondtam.
-Zoe!-hallotam Justin hangját a telefonba.
És leraktam. Nem akarok vele beszélni.
-Szia. leülhetek melléd?-kérdezte egy helyes fiú.
-Szia persze.-feleltem.
-Jake vagyok.-nyújtotta a kezét.
-Zoe.-fogtunk kezet.
-Mit keres egy ilyen szép lány, a parton egyedül?-kérdezte
-Összevesztem a barátommal.-mondtam.
-Sajnálom.-mondta
-Nincs mit sajnálni..-mosolyogtam.

Majd nagyon jól elbeszélgettünk 2 óra hosszán keresztül.. Majd esteledett és kezdtem fázni..
-Nekem mennem kell.-mondtam.
-Rendben. Haza kisérjelek?-kérdezte
-Igen.-mondtam.
**
Jake hazakísért és a busz előtt elköszöntem tőle.
Beléptem és Pattie már meg is ölelt.
-Aggódtam érted!-engedett el.
-De semmi bajom.-mondtam majd bejebb mentem és hallotam ahogy mindenki fel lélegzik.
-Justin nagyon aggódott érted.-mondta Scoo.
Majd láttam hogy a szobájába próbál engem hívni.
-Bazdmeg Zoé!-üvöltötte a telefonba.
-B+ te..-suttogtam de meghallota.
-Normális vagy? Hol voltál? Halálra aggódtam magam!-üvöltötte.
-Aggódj Jasminert! -üvöltöttem vissza.
Megragadta a karom és elkezdte szorítani.
-Fejezd már be ezt a baromságot csezdmeg!-üvöltötte.
-Engedj el!-üvöltöttem.
-Nem! Fogd fel h majdnem infartust kaptam! Kivel voltál? Vagy hol?-kérdezte.
-Mintha érdekelne!-üvöltöttem.-Justin engedj el! Ez fáj!-üvöltöttem a képébe.
-Justin!-jött be Pattie.
Justin elengedett. Pedig azthittem h minden rendben lesz.. És boldogok leszünk.. Könnyes szemmel feküdtem le...

Persze nembírtam aludni.. Majd észrevettem h valaki befeküdt mellém és átkarol.. Justin.♥ Rápillantottam.
- Szeretlek.-csókolt meg.
-Énis.-csókoltam vissza.
Majd így ketten aludtunk el..

3 megjegyzés: