2013. január 6., vasárnap

9.# Egyszer normális, utánna Bunkó..

Majd Selena mondta h menjünk vásárolni.. nekem semmi kedvem nem volt.. Justinnak sem.. így ketten maradtunk. Csak ültünk és tévéztünk..
-Egész nyáron nemfogsz hozzámszólni?-kérdezte.
-Még nemtudom.-mondtam.
-Nézd Zoe.-mondta-Én tényleg sajnálom és azóta is bánom azt a napot..-mondta.
-Bánhatod is.-mondtam.
-És nagyon hiányoztál de nemválaszoltál az Sms-eimre sem, sem a leveleimre.-mondta
-Azok után, szerinted nekem volt kedvem veled üzengetni?-kérdeztem
-Zoe sajnálom hidd el.. nekem is nagyon nehéz volt.. kérdezd meg anyámat..-mondta
-Nem kérdezgetek én senkit..-mondtam
-Higgy nekem!-és megfogta a kezem.
-Nemtudok..-mondtam. Majd eszembe jutottak a régi idők.. és elmosolyodtam.
-Kérlek.-mondta
-Hiszek neked.-mosolyogtam.
Erre ő is elmosolyodott.
-De tudnod kell én Christiant szeretem. És őt is fogom.-mondtam.
-Értettem.-mosolygot. Majd filmet néztünk és közbe hülyültünk..
Dobáltam Popcornal ő meg próbálta elkapni.

***********-********

1 óra múlva megjöttek a többiek. Mindenki kezébe volt vagy 10 szatyor.
-Szia kicsim.-adott egy csókot Chris.
-Szia.-mondtam.-Mit vettetek?-kérdeztem
-Egy csomó mindent.-mondták.
Én felmentem a szobámba és gyors letusoltam. Majd egy kicsit laptopoztam.. Volt egy hír...

" Justin Bieber és ex barátnője újra együtt?"

" Justin Bieber a mai nap a barátaival és ex Barátnőjével Zoe-val látták. A társaság egy Auqaparkban volt, és a képek szerint nagyon jól érezték magukat. Bár ott volt Selena Gomez is. Most akkor kivel van Justin?! "


Na ezen felhúztam magam. Gyors felhívtam h interjút adok erről a pletykáról. Gyors felkaptam egy farmer rövid nadrágot és egy fekete toppot felé egy lenge átlátszó fehér félvállas felsőt és mentem is.
-Majd jövök.-vágtam be az ajtót. Majd fogtam egy Taxit és elmentem a megbeszélt helyre egy kávézóba. 5 perc késéssel jöttek is.
-Akkor kezdjük.-mondta.- Itt ül velünk Zoe.-mondta a srác és a kamera felém irányult.
-Igen, sziasztok!-mondtam. (élő adás)
-Nos, Zoe megszeretnéd cáfolni a ma állítottakat. Igaz?-kérdezte
-Igen.-mondtam.
-Akkor mesélj. Te és Justin újra együtt?-kérdezte
-Nem, én és Justin nem vagyunk együtt. Ő Selena barátnőmmel van együtt, és nekem barátom van.-mondtam.
-Barátnőd? Már össze is barátkoztatok?-kérdezte
-Igen,Selena nagyon kedves, aranyos és vicces lány. Nagyon jól kijövünk.-mondtam.
-Akkor hát Jelena fanok nyugalom.-mondta.-És szabadtudnunk h ki a barátod? Ryan Butler? Chaz Somers?-kérdezte
-Nem-nem. A beleegyezése nélkül nem szeretném elmondani.-mondtam és pont akkor jött egy sms. "mondd el.:)" Christiantól jött.- A neve Christian Beadles.-mondtam.
-Tényleg?Caitlin Beadles öccse?-kérdezte
-Igen.-mondtam
-És mióta vagytok együtt?-kérdezte.
-1 éve lassan.-mondtam.
-Hát akkor gratulálunk.És köszönjük h nyilatkoztál az ügyben.-mondta
-Köszönöm, viszlát.-mondtam.
Majd mondta h ez most bennne volt a tévébe és lesz ismétlés és akkor már minden rendben stb..
Majd az utcán sétálgattam. Odajött egy kislány és egy fotót kért. Majd egyre többen, többen és többen. Teljesen bekerítettek. Teljesen. Már levegőt sem kaptam, egy kar húzott ki  a tömegből. Justin. Gyors felültetett a motorjára és elindultunk.. Justin tud motorozni?! mindegy. És gyors haza száguldott.
-Máskor nem kell sehova elmenni egyedül.-mordult rám.
-Sajnálom h megtámadtak.-mondtam és bementem.
-Istenem, jól vagy Zoe?-kérdezte Selena majd Chris
-Igen..-mondtam.- Várj, wc-re kell mennem. Eljössz velem Caitlin? Csakmert Mister Bieber megtiltotta h valahova is egyedül mennyek.-mordultam fel.
Erre csak mindenki nagy szemekkel figyelt. Feltrappoltam a szobába persze vittem fel magammal fagyit és a szobámba zárkózva faltam.. Egyszer tök normális utánna meg bunkó... és én még jóba akartam vele lenni..

2 megjegyzés: