2013. január 4., péntek

7.# A Maci!

Majd a lányokkal bementünk a szobánkba. És valahogy kavarodás lett, így Selena és én együtt aludtunk, Caitlin Ryannal, Chaz Justinnal, Christian meg egyedül.:/ Bementünk Sellel a szobába és átöltöztünk. Majd kipakoltam és elővettem a kis tigrisem.. O kis tigris. Még régebben Justintól kaptam és csináltak vele egy videót. A szemüvegét rá tette és  vissza sem kérte. Bár kiakadtam h csókolgatták de kimostam.. A szemüveg azóta is rajta van! Megtartottam mert nagyon puha! És amire azok az idióták, Alfredo, Mitch és Justin hülyéskedtek az a csengőhangom. Imádom azt a dalt. De mindegy is. Kipakoltam a cuccaim ahogy Sel is. Majd lementünk. A fiúk félmeztelenül (nyugi csak felül nem volt rajtuk semmi) És Justin.. öhhm.. kigyurt has.. De Christian. Rajtam meg csak a bikini bugyim volt meg bikini felső felé meg egy lenge felső. Majd beleültem Chris ölébe és adtunk egymásnak egy csókot. Selena is így tett.(mármint Justinnal)
-Mióta vagytok együtt?-mosolygot Sel.
-Mióta is?-néztem Christianra.
-Fél éve.-mondtam.
-És ti?-kérdezte Christian.
- Lassan 2 éve.-mondta Sel.. ez szíven ütött.. NAGYON!
-Az tök jó.-mosolyogtam.
De nem is baj hogy így alakult. Rátaláltam Christianra akit szeretek.
-És Caitlin hogy fogadtad h a legjobb barátnőd és az öcséd?-kérdezte Selena.
-Jól. Imádom őket, olyna cukik!-vigyorgott Cait.
-Szerintem is.:D-mosolygot nagyot Selena.
-Köszi.:D-mosolyogtam.
-Pár faggatózunk. A mai vendégünk Zoe és Christiaaan.:D tőletek kérdezzünk.-mondta Sel.
Erre csak elnevettük magunkat Christiannal.
-A kérdést kezdi Caitlin.!-mondta Sel.
-Szóval.. Zoe! Cukinak tartod Christiant?-kérdezte Cait.
-Igen.:D Kis cuki vadállatnak.-nevettem.
-És te cukinak tartod Zoet, Chris?-kérdezte Cait.
-Ahham.:D-nevetett
-Következő kérdés feltevője Busty!-mondta Sel.
-Chris, megbasztad már Zoet?-kérdezte nevetve.
Justin épp ivott.. és gondolhatjátok h hogy kiköpte..
-Héé haver. ne köpködj.-nevetett Busty.
-Ryan, ez magánügy.:D-nevetett Chris
-Szóval igen?:D-vigyorgott Busty
-Kussvan.-mondta Chris.
-A következő kérdés feltevője Justin Dreeew Bieber!-mondta Selena.
-Nem zavar h Christian 2 évvel fiatalabb?-kérdezte tőlem.
-Nem.-vágtam rá.
-Justin kicsim.! Közted és köztem is 2 év van.-mondta Sel neki.
-Tudom, de engem nem zavar.-csókolta meg Justin, Selt.
-Este tábortűz?-kérdeztem.
-Benne vagyok.-mondta mindenki sorba.

Majd megszólalt a telefonom. Justin egyből felkapta a fejét.
-Szia anyu.-mondtam.
* dobd el a füveeet!*ordította Busty
-Szia kicsim. jól vagy, minden rendben?-kérdezte
-Igen, minden rendben.-mondtam.
* Zoe ne cigizz!*-ordította Chaz
-Bocsi anyu de mennem kell, mert megyünk vásárolni.-feleltem.
*DOBD EL AZT A ROHADT FÜVET!*-ordították egyszerre.
-Mi?-kérdezte
-Szia puszi.-és leraktam.
Majd levettem a lábamról a mamuszt és elkezdtem ütni őket. Elsőnek Bustyt ő visított ahogy Chaz is. Justinnak meg vörös lett a karja.
-Nanem.. nekem ez nem elég.-mondtam és tárcsáztam Pattiet. És kihangosítottam.
-Ne merd!-mondta Justin.
-Sziaa Pattie. Zoe vagyok-mondtam.
-Szia kicsim.-mondta
-Justinnak ugye tilos cigiznie?-kérdeztem.
-Igen! Miért? Cigizett?-kérdezte.
-Hát.. nem akarom beköpni de igen.-mondtam.
-Na csak jöjjön haza.! Fel is hívom! Köszi drágám hogy elmondtad.-mondta
-Rendben. Nincsmit, szia.-mondtam és lerakta.
-Busty! Jöjjön a te anyukád vagy inkább Chaz-é?-kérdeztem.
-Te sátán!-mondták egyszerre és elkezdtek kergetni. Felmentem a szobámba és bezárkóztam..:D Vicces lesz ez a nap! 10 perc után elmentek. Azért a telóm elrejtettem. Kimentem és Christiannal találtam szemben magam. A falnak gyomott és megcsókolt és persze viszonoztam.
Majd elváltak ajkaink és elmosolyodtam.
-Bocsi Baby. Szeretlek.-mondta és felkapott.
-Teeee! Vagyi ti!!-ülvöltöttem.-Csajook segítsetek!-üvöltöttem mert a többi fiú kint várt.
Selena és Caitlin megragadtak és nagy nehezen sikerült. Christ elpüföltük és 'rabul' ejtettük. Mivel a medence felé egy üveg ajtó van pár méterre belül leültetük Christ és megkötöztük. Bezártunk minden ajtót és harcba álltunk Vizibombák akkor vizipisztoly és egyéb mások. Trutyis bombák.. :D wáá. Mikor meglátták Christian próbáltak az ajtón bejönni de nem ment.
-Harc van!:D-mentünk az ajtóhoz.
-Dilik vagytok.:D-mondták.
Gyors kinyitottuk az ajtót és megdobáltuk őket trutymóval nem is számítottak rá. Majd gyors becsuktuk..


*****************

A harcot a lányok nyerték! Hahhahahaa.:D De most a tábortűzhöz készülünk. Már kva sötét van. Már kint van a májmacukor is!:3 nyaaam.♥ Majd kimentem és Chris ölébe ültem. Ilyenkor Justinnak olyan fura feje van.. de mindegy..
Jót nevettünk mikor eszembe jutott h az emeleten hagytam a telóm és lehozom. Már mentem volna ki mikor valaki visszanyomott a szobába és bezarta az ajtót majd a falhoz nyomott a karom pedig a fejem föré szorította.
-Miért vagy ilyen?-suttogta.
-Milyen?-kérdeztem.
-Féltékennyé akarsz tenni?-kérdezte
-Dehogy is !-nevettem.
-Te olyan.. vadító vagy..-suttogott.
-Neked meg barátnőd van.-mondtam.
-És?! Most úgy..-mondta és a falnak nyomott jobban és a testével rám patadt egy hajszál nem fért volna közénk.
-Justin! te voltál aki kegyetlenül dobott.-mondtam.
-Hidd el azóta is bánom azt a napot.-mondta.
-Engedj el kérlek.-mondtam.
De nem engedett meg akart csókolni..
De én elfordítottam a fejem... Majd elengedett és kimentem, persze a telefonommal együtt. Visszaültem Chris ölébe aki már részeg volt. Érződött meg a viselkedése..
-Christian.. 16 éves vagy és részeg..-mondtam neki.
-Nincs avval semmi baj.-csuklott.
-Na jó én mentem.-mondtam.
-Megyek én is. Jóéjt.-mondta Selena és bementünk majd egymás után lefürödtünk. Majd nagyon jót beszélgettünk. Selena megkérdezte h mi volt az a csengőhangos meg h honann tudom Pattie számát. Elmeséltem neki mindent.
-De ugye már nem szereted Justint?-kérdezte.
-Dehogy is. Én Christiant szeretem!-mosolyogtam.




*****************

Hajnali kettő van. Selena alszik. De én nemtudok. Gondoltam lemegyek vízért. Épp ittam és mentem volna vissza mikor beleütköztem Justinba.. ismét egy részeg ember.
-Szia cica.-mosolygot.
-Részeg majom.-mondtam.
-Tényleg?-csuklott.
-Igen.-flegmáztam.
-Ne flegmázz velem aranyom.-ragadta meg a kezem.
-Engedj el!-mondtam.
-Miután te és én végeztünk.-mondta
-Már rég végeztünk.-mondtam.
-Mármint az ágyban.-gúnyosan mosolygott.
-Soha!-pofoztam fel majd gyors a szobámba mentem.
Elegem volt mindenből. Azt hiszi még mindig az a kis 16 éves vagyok.. De nem! Sokkal komolyabb lettem, és már szinte útálom őt!

3 megjegyzés: