2013. január 4., péntek

6.# Telt az idő és kevésbé fájt...

                                                       # 2 évvel később


Hogy is mondjam.. 18 éves vagyok. 2 évvel ezelőtt.. voltam a turnén.. de Justinnal túl sokat veszekedtünk így hát.. elküldött. Hazajöttem és folytattam az Atlantai életem. De rám talált újra a szerelem 2 év fájdalom után.. Soha nem fogom megbocsájtani neki h csak úgy elküldött. SOHA! De ittvan nekem Christian. Ő a jelenlegi barátom/pasim. 2 éve van köztünk.. De a szerelemnek nem szabhat semmisem határt. Justinnal még mindig nagy haverok, és sokat lógnak együtt. De én az eset óta nem is beszéltem Jussal. De most nyár van és Ryan (Butler) Canadai háza felé tartunk. Ott szoktuk tölteni  a nyarat. Ryan, Chaz, Caitlin, Christian és én. A repülőn ülünk. Chris melletem.. szunyókál.. Elgondolkodtam h mennyire is szeretem Christian.. vicces és mindig melletem állt ő és Caitlin is. Caitlin Justin volt barátnője.. őt is kegyetlenül dobta. De már szólt is bemondó..''kérem kapcsolják be az öveiket, hamarosan leszáll a gép!"
-Chris!-lökdöstem meg.-Kellj fel! leszállunk!-mondtam neki.
-Anyaa. Aludni akarok.-dünnyögte.
Adtam neki egy csókot és egyből fel kellt.
-Már alig várom hogy ott legyünk. Medencézés, grillezés napozás.-mondtam Christiannak.
-Puszilkodás.-puszilt meg.
-Az.-nevettem.
Majd leszálltunk. Hát itt a nyár.. az nyár! Szó szoros értelemben. Perzsel a nap. Kivettük a cuccainkat, Caitlin karon fogott és mentünk a kocsihoz. Busty már várt minket. Beülltünk.
-Héé Csajszik.:D-ölelt meg minket.
-Bustyy :D-nevettünk Cait-el.
Majd lepacsizott Christiannal és már indultunk is. A rövid út alatt sokat hülyültünk. Majd megérkeztünk és kiszálltunk. Ryan megmutatta a házat.. Bazinagy! Én és Cait egy szobát kaptunk ahogy Cait és Chaz.xd  És volt még fentartva egy valakinek.. akkor még fogalmam sem volt hogy kinek.. Úgy döntöttünk hogy medencézünk eggyet. Mindneki kész volt. Énis. Kimentem a bikinimben és Ryannak és Christiannak is leeset az álla. Párducmintás bikinim volt. ( rózsaszín &fekete)
-Csukjátok be a szátokat mert belerepül a légy.-nevettem.
Majd Caitel ugrottunk egy bombát. Egy jó ideig úsztunk meg minden meg minden.
-Csatázzunk! Zoe, Christian nyakába, én Ryanéba.-adta az ötletett Caitlin.
-Na srácok?:D-kérdeztem.
-Oké.:D-mondták.

Christian leis bukott a víz alá addig én a nyakába ültem.Feljött és majdnem el is esett. Bár csak 50 kg vagyok.. Ryanék is ugyanígy megcsinálták.
-Mehet!-üvöltötte Caitlin és mi bírkóztunk felül..
Christian nagyon élvezte hisz a combomat foghatta és volt mikor meg is markolta.:D De no para. Majd mi győztünk. Christian erőt vett és nekik rontottunk. Egyből el is dőltek bele a vízben.
-Ügyesek voltunk.-hajtottam le hozzá a fejem és megcsókoltam. Ja és idő közbe megérkezett Chaz ő 'napozott' de még így mindig marad egy üres szoba.. furcsa. Mindegy. Caitlinnal kifeküdtünk napozni. Beszélgettünk meg minden. Egyszer csak valaki eltakarja a napot.
-Christian ne hülyéskedj! ne takard a napot!-mondtam csukott szemmel.
De nem ment el. Majdfelültem ittam egy kortyot és felnéztem h ki az. Justin. Mögötte Selena. Justin és Ryan beszélgettek épp előttem.
Annyira meglepődtem h leköptem Justint.
Aztán elkezdtem köhögni.
-Zoe jol vagy?-kérdezte Cait.
Fuldokolva szaladtam be a házba. Fel a szobámba és be a fürdőbe. Megmostam az arcom meg minden. Cait utánnam jött.
-Valami baj van?-kérdezte.
-Itt van ő is.De minek?-kérdeztem.
-Gondolom őt is meghívta Ryan. De nem kerülhetted őt örökké.-mondta Cait.
-Sajnos.-mondtam.
-Mindegy is. Ne is figyelj rá. Én is ígytettem anno. De gyere játszunk le Ryann éls Christiannal még egy csatát.-karolt belém.
-Rendben.-nevettem fel.
Kimentünk, Caitlin közölte Chrissel h Ryannal akarnak egy visszavágot.
-Rendben.-mondta Ryan.-A nyertes játszik egy menetett Biebsékkel.-mondta.
B+!!! gondoltam magamban. De nekünk kell nyernünk. Meg kell Biebséknek is mutattni..
Persze mi nyertünk. Ismét adtam Chrisnek egy jó nagy cuppanós csókot. Justin fintorgott.. Majd jöttek ők. Súgtam Christiannak h mély levegő és minden erőt bele.

A harc 10 perce fojt. Selenával semmi bajom, még harc közbe is aranyos. Itt szabályok nincsenek.
-Basszus ott egy Jelena fan!-ordítottam és a kapura néztem. És már nyertünk is. Megfogtam és legugrottam Chris nyakából és merültem eggyet.
-Szép nyereség.-nevetett Selena.
-Már profik vagyunk Christiannal.-nevettem énis. Majd mi lányok napoztunk meg minden amíg a fiúk hülyültek. Selena irtó jó fej csaj. Kedves, aranyos, vicces, meg minden. Hamar összebarázkoztunk és még szó szerint megkérdezte tőlem meg Cait-től h leszünk e barátnők. Persze h igen. Még fotó is készült. Majd azt vettem észre h valaki elém állt.
Justin. Gonosz mosoly.
-Bazdmeg!-üvöltöttem el magam és a lányokkal a nagy portán kezdtünk el szaladni a fiúk meg utánunnk.
-Nee! Most száradtunk meg!-üvöltöttük.
-Sajnáljuk!-üvöltötték.
Engem elkapott Ryan és Justin. Nemtudtam szabadulni. Justin a két kezem, Ryan a két lábam fogta.
Lóbáltak és visszaszámoltak: 1-mondta Biebs. 2-mondta Busty 3-Biebs.
-Basszátok meg!-üvöltöttem de már a vízben voltam. Utánnam következett Cait, őt Chaz és Christian dobta. Majd Selena. Őt pedig Chris és Ryan. Ezután kiszálltunk és a slaggal locsoltuk a fiúkat össze vissza. Minden csurom víz lett..

3 megjegyzés: