2012. december 31., hétfő

4.# Viszlát! || BUÉK!♥

Nyugi nem tökölök sokáig, csak Boldog Újévet Szeretnék Kívánni nektek!:)♥ Köszönöm h olvassátok a blogom! És remélem 2013-ban is olvasni fogjátok! Szóval BÉKÉS BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK!:)♥      By: Bianka. :)                          






                                     #1 héttel később.


1 hete vagyunk együtt, és imádom őt. De mostanában olyan furcsa. Bementem a szobájába és vigyorgott a telefonjára. Odamentem mellé és ráhajtottam a fejem a vállára. Nem is reagált csak a telefont eldugta. De megláttam azt a nevet.. Jasmine Villegas.
-Megcsalsz?-kérdeztem.
-DEhogy is!-emelte a hangját.
-Akkor miért raktad el a telefont?-kérdeztem.
-Magánügy!-mondta emelt hanggal..
-Ahha.. Mindig Jasminen jár az eszed! Én már nem is létezem!-ordítottam.
-Most mi a bajod? Az hogy beszélgettem vele?-kérdezte
-Igen! Mert láthatnám ha nem flörtöltél épp volna!-ordítottam.
-Fejezd már be ezt a hülyeséget!-üvöltött.

És kitört a veszekedés háború.. Mindent egymás fejéhez vágtunk. Ordítottunk egymással.. Zengett a busz. De mindkettőnk  száján ki jött az a szó.
-Utállak!-ordítottam.
-Én még jobban! Soha többé nem akarlak látni!-üvöltötte a képembe.
Elsírtam magam. Átfutottam a szobámba és bezárkóztam. Pattie és a többiek próbáltak kicsalogatni de nem ment.. Megvolt a magam terve.


*******************************


Jelenleg éjfél van. Erre vártam. Mindenki alszik. Összepakoltam a 3 bőröndnyi cucom. Igen elmegyek. Már megvannak a repülő jegyek. Most Chicago-ban vagyunk. Inenn Atlanta.. kicsit messze van de nem érdekel! Lassan kiosotam és megpróbáltam minél hangtalanabbul húzni a bőröndöt. De sikertelen. Justin épp kiment wc-re és szerencsére nem látott meg. Az asztalra tettem egy papírt. Irtam nekik egy levelet.. De mindegy is. Gyors lementem, és fogtam egy taxit. Ami nagyon ritka. Vitt a reptérre. De pehkemre majd csak reggel 8-kor indul a gép.. itt kell éjszakáznom!


                               *Justin szemszöge*


Reggel korán keltem. 7-órakkor. Felkeltettem mindenkit h Zoe nincs meg.. Tegnao összevesztünk de nagyon..
-Justin! Hagyott egy levelet!-szólt anya.
-Olvas fel!-mondtam.
-"Kedves Mindenki!
Nagyon jó volt veletek, de itt Justinra kell figyelni. Neki úgy a legjobb ha én elmegyek. Ő ezt szeretné, hát hagyom haggy legyen boldog! Ez a pár hét is jó volt veletek.! Nagyon szeretlek titeket! Ti vagytok a családom. De Justin azt szeretné h elmennyek hát elmegyek! Nagy puszi és ölelés nektek;Zoe!"-olvasta anya.
-Mikor indul a gépe?-kérdeztem
-Justin! Mit csináltál szegény lánnyal?-ordított velem anyu.
-Tegnap összevesztünk..-hajottam le a fejem.
-Ha jól látom 8-kor száll fel a gépe.-mondta anya-Ugyhogy induljunk!-mondta anyu. És beültünk Usher kocsijába és elindultunk. Gyorsabban mentünk mint mikor Chuck Norris fut! De 7:55-re értünk oda.Gyors befutottam és Zoe éppen ment a repülő felé.
-Zoe! Állj meg!-lihegtem.
Megfordult és láttam a vörös szemeit.
-Kérlek, ne menj el! Szeretlek! Nagyon!-mondtam neki.
-De tegnap..-mondta volna de közbevágtam.
-Hülye voltam, tudom! De szeretlek!-mondtam és odafutottam hozzá.
Megöleltem és megcsókoltam.
-Visszajössz?-kérdeztem.-Kérlek!-mondtam.
-Vissza.-mosolyodott el.
Megfogtuk egymás kezét és visszasétáltunk a kocsihoz.
-Szent a béke?-kérdezte Usher.
-Szent.-mondta Zoe mosolyogva.
Mikor mosolyog.. nekem is mosolyognom kell. Egyszerűen elbűvöl.. a szépsége..a szemei.. és mindene! Jasmine-val meg megszakítom a kapcsolatott.. Hisz ő bombázz sms-ekkel. És soha többé nem akarok elveszíteni Zoe-t!


2 megjegyzés: