2012. december 29., szombat

1.# Csodás érzés volt..

Már a turné buszon van mindenki, és elindultunk. Justinnal a telefonunkat nyomkodjuk egymás mellet ülve a kanapén. De nem bírom megállni h ne piszkáljam. Mivel ő most nem ehet édességet mert Usher valamilyen édesség elleni kúrára fogta.. Elővettem egy nagy adag gumimacit és visszaültem mellé. Nagyban eszem a gumimacit de látto h az ő szeme is a macikat fürkészni.
-Kérsz?-kérdeztem teli szájjal.
Persze bedőlt. Egyből belemarkolt, én gyors lefotóztam.
-Hahaaa! Ez most megy Ushernak!-nevettem.
-Nem!-ugrott rám és elpróbálta venni a telefonom.
-Bocsi.. véletlen elküldtem.-és már megnyomtam a gombot.
-Te!!-mérgelődött majd elkezdett csikizni. Visítottam és nevettem egyszerre. Majd leestem és úgy tettem mint akinek fáj.
-Zoe jól vagy?-kérdi Justin.
Lerántottam magam mellé. Mélyen egymás szemébe néztünk.. Milyen szemei vannak... ahw.. *-* Majd gyors a derekára ültem és összeborzoltam a haját. Sikítani kezdet.
-Zoe ne sikíts!-jött oda Scooter.
Erre elnevettem magam.
-Justin volt.-fogtam a hasamat a nevetéstől. Majd gyors felpatanttam és az én zugomba mentem.(Ja és engem is ismer már a média és mindenki a stábból. Mindenkivel jóba vagyok!)
Bezáróztam és gyors átruccantam a fürdőbe. Majd bebújtam az ágyba. Csak megsugom hogy a hajszárítóba lisztett tettem, mert ma Justin hajat moss. És tudni való, hogy mindig az arcába fujja a levegőt. De nembaj.. Pattieval épp beszélgettünk egy jót mikor Justin kijönn a fürdőböl, alul csak egy törülköző van rajta és a feje tiszta liszt. Kenny, Scooter, Ryan Good,  Jenny(a magántanárunk) Justin mamája és tatája, Pattie és én is nagy nevetésbe törünk ki. Justin persze egyből nekem támad és a földön kötünk ki. Én csak nevettem.
-Ezt még megbánod.-suttogta és leszállt rólam.
Én csak nevettem majd bekaptam egy kis pizzát és elmentem aludni.
De nem sok kellet valaki bejött és mellém feküdt.
-Ugye nem baj ha ittalszom veled?-suttogta a fülbe Jus.
Kirázott a hideg.. Justin  nagyon helyes.. nincs izmos felső teste és tüsizett haja. BEJÖN! Észrevette h kirázott a hideg és elmosolyodott.
-Nem baj.-mosolyodtam el és adtam neki egy arca puszit. Nyugi.. semmi komoly! Justinnal mi szinte mindig adunk egymásnak arca puszit. De semmi komoly! Tényleg! Bár jó lenne ha én és ő.. ÁLLJ! Nekem nem kéne fantáziálnom rólunk de mind1. De most eszembe jutott h Jan mama aztmondta h énis vihetném valamire mivel jó a hangom. Nem csak ő mondta hanem a stáb is és Justin is. Justin átkarolt és a szuszogására aludtam el.


                                        #Reggel


Reggel a nap sütött a szemembe. Szuper! Megfordultam és Justinnal találtam szemben magam, aki épp engem néz.
-Jóreggelt.-mondtam.
-Neked is.-mondta majd egy hajszálat ami az arcomba lógott a fülem mögé tette. A lábaim remegni kezdtek.
-Nem kéne felkellni?-kérdeztem.
Ledermedtem mert mélyen a szemembe nézett. A mogyoró barba szemei... wooh. Kikászálódtam az ágyból. Mindig egy szürke medve naciba alszok és egy trikóba. Most szerencsére volt rajtam melltartó. Kisétáltam és ittam egy narancslevet. Justin követte a példám. Leültünk egymással szemben.
-Hánykor lesz ma koncert?-kérdeztem
-2-kor interjú, és 6-tól koncert.-ivott egy kortyot.
-Értem.-válaszoltam.
Letettem a poharat és bementem a szobámba. Már 9 óra. Gyors felöltöztem és kimentem. Pattie épp tévézet, leültem mellé és e fejem a vállára hajtottam.
-Jóreggelt kicsim.-mondta
-Neked is.-mondtam Pattienak.
-Voltál már úgy hogy az egyik barátod be jött neked? De nem mondtad el neki mert nem szerelmes vagy.. csak helyes a srác meg minden.-mondtam neki.
-Justin?-kérdezte
-Hallkabban!-mondtam.-Nemtudom mit tegyek.-mondtam neki.
-Szerintem Justinnak is tetszel.-mondta
-Tényleg?-kérdeztem
-Látnád hogy nézz rád.-mosolygott Pattie.
-Köszönöm!-adtam neki egy arcra puszit. És néztük tovább a tévét. Majd kijött Justin és az ölembe ült. ?!
-Jóreggelt kicsim.-puszilta meg Pattie Just.
-Neked is Anyu!-mondta.
-Nem kényelmetlen ez igy?-kérdeztem Just-tól.
-Nem.-felelte
-Hát nekem igen.-és kilöktem az ölemből.
Majd megreggeliztünk. Justin készülődött mert szólt neki Scooter.

*******************
Míg Justinék interjún voltak Pattieval vásároltunk, és csajoskodtunk. Kellet néhány jó cucc a koncertre.:)


Visszajöttek a srácok, felöltöztünk. Én egy farmer rövidnadrágot és egy I ♥ Justin Bieber-es felsőt vettem fel. Kényelmes. Ja és ez egy Lila felső. Justintól kaptam.. Az egoista mindenit! Mentünk be, Justin szorosan melletem. Néha megkérdezik tőle h "Ki szokott lenni mindig melleted? Tudod az a veled egy idős gyönyörű lány!"
 Vicces. Mi csak nevetünk rajta. De örülök h engem is megemlítenek. De a koncert nem volt semmi... Az utolsó szám, a One Less Only Girl volt..
És engem vezettek fel.. Ott ültem. Justin jött és egy csokor rózsát adott. Elsírtam magam.. Majd megsimogatta az arcom és letörölte a könnyem és tovább énekelt (nekem.) Csodás érzés volt..

2 megjegyzés: