2012. december 30., vasárnap

3.# Szeretlek

Majd hallotuk h jönnek be. Gyors mentem volna el, de Justin elkapta a karom.
-Ugye tudod h az egyességünk még mindig áll?-kérdezte gonosz kis szemekkel.
-Persze.-nevettem el magam és adtam neki egy puszit.
Átmentem a szobámba és írtam a bátyámnak. Igen van egy bátyám. Vele mindent megbeszélhetek. Bármit. Bár mi se voltunk olyan jó tesók.. Mi is sokat öltük egymást de attól még szeretjük egymást.
Ezt írtam neki: " Nem fogod elhinni mitörtént.. Én és Justin.♥"
Majd eldőltem az ágyon.. És mosolyogtam.. Ezt nem hiszem el.. Én és Justin.. soha nem hittem volna.. De a gondolkodásomat megzavarta a telefonom pittyegése. SMS. Justintól.
"Szeretlek!"
Viszaírtam neki: " Én is!♥"

Majd kimentem és láttam hogy megjött Usher.
-Ush!:D-vigyorogtam.
-Királylány!-hajolt meg.
-Idióta!-mondtam.
-Na hogy álltok az egyességel?-kérdezte
-Hát.. Elsírtam magam.-nevettem.
-Tudtam!-adott egy pacsit Justinnak
-Szóval ti direkt kiterveltétek hogy engem hívtok a színpadra?-kérdeztem
-Nem.. szóval.. XBOX!-üvöltötte Justin.
-Ha megverlek, akkor minusz egy hét!-mondtam Justinnak.
-Okés.-mondta.
Leültünk és játszottunk. Megvolt a fegyverem. A lányok,  Pattie, és Carin, és Jenny nekem szurkoltak. Majd wc szünetett tartottunk.
-Zoe! Vedd fel a bikini felsőd, és a játék közbe vedd le a rövidujjud! Be fog válni!-suttogta Carin.
Hát igy is lett. Átöltöztem. Majd a játék vége felé levettem. Justin elvesztette az eszét és vagy 5 percig engem bámult. És vesztett..
-JEEEEEEEEEEEE!-üvöltöttük a lányokkal.
-Ez nem ér! Mert levetted a felsőd és én elkábultam!-mondta
-Tényleg?-mentem oda hozzá
-T-t-t-é-ny-l-l-e-g.-dadogta
Én csak elnevettem magam.
-Rendben. Még egy kör! Ha te nyersz azt kérsz amit akarsz. Ha én akkor 2 hétig azt csinálod amit mondok!-mondtam.
-Rendben!-mondta
És megint ki nyerte a menetett? ÉN!
-Nem lehet! Visszavágót!-mondta
-Rendben! De ha én nyerek akkor Usher is azt csinálja 2 hétig!-nevettem.
-Rendben!-mondta Justin.
-Hé haver! Ezt megkéne beszélnünk! A csaj erős!-mondta Ush.
De Justin rá se heverített.Most csak simán megráztam a hajam.. ÉS SIKERÜLT!
-Sajnállak titeket! De most irány a pláza!-nevettem.
-Kössz haver!-ütötte meg Ush, Justin fejét.
-Készen vagytok?:D-és felvettem a felsőm.
-Mehetünk..-hajtotta le a fejét Usher


10 perc és a plázához értünk. Bementünk egy fullcap boltba vettem magamnak egy lilát, és egy rózsaszínt. Magassarkúúúk! Vettem vagy 3-at. Utánna farmerek, szoknyák, egyberucik, kiegészítők. És persze a csajokat sem hagytam ki. Justin 6 szatyrot hozott míg Usher 10-et.
-Még mennyünk be ebbe a boltba!-mutattam.
-Ennyi cucc nem elég?-kérdezte Usher
-Hahóó! Jennynek, Carinnak és Pattienak is vásárolok!-mondtam és vettem szandált meg ilyesmit.
Utánna hazaindultunk.
Usher letette a cuccokat ahogy Justin is. De előtte ahogy cipelik a cuccomat lefotóztam őket.

-Csajok! Hoztam nektek ajándékot!-mondtam.
Mindenkinek 2 szatyort adtam. A Fiúk fáradtan dőltek ki. XD Így kell ezt! ;) (Y) Mivel már fájt a lábam bementem a szobába, levettem a cipőm és kipakoltam a cuccokat a szekrénybe. Majd valaki kezét a derekaimon éreztem. Megfordultam és.. Justin. Ajkaival rátapadt az enyéimre.
-Mit szeretnél?-kérdeztem.
-Téged.-mosolygot.
Adtam neki egy csókot. De neki több csók kellet. Elkezdte csókolgatni a nyakam..
-J-J-ustin..-mondtam.
Élveztem a helyzetett... De vannak itt rajtunk kívül.
-Justin!Ne!-toltam elmagamtól.
-Oké.-csókolt meg és leült az ágyamra.
Figyelte ahogy rendezem a ruháim.
-Ennyire érdekes vagyok?:D-kérdeztem
-Sokkal érdekesebb mint gondolod.-nézett a hátsó felemre.
-Ahha.. szóval hátul vagyok érdekes?-kérdeztem.
-Elől is!:D-mosolygot.
Lazán arcon csaptam.
-Héé!-mondta
-Örülj h csak ennyit kapsz!-nevettem.
Majd bevágta az áll durcát és kiment.. Utánna mentem és leültem mellé.
-Szóval most nemszólsz hozzám?-kérdeztem
Bólogatott.
-Biztos?-kérdeztem.
Bólogat.
-Hát rendben. USher! Elmegyünk fagyizni?-ordítottam.
Erre majdnem válaszolt h ő is  de rájött a csínyre.
-Hát jó. De a szobámba leszek egy szál bikinibe vagy nélküle. Ha érdekel gyere be.-suttogtam a fülébe és bementem.
5 percig se kellet várnom Justin bejött.
-De az ára hogy megszólalsz.-mondtam.
-Nemáár.-csúszott ki a száján.
-HAHAAA! Ugye nem képzelted h tényleg bikiniben fogok lenni vagy nélküle?-nevettem.
-Hát..kicsit..-mondta.
-Idiota.-pusziltam szájon

2 megjegyzés: