2012. december 29., szombat

2.# Te meg Én.. nem is annyira rossz ötlet!

Lejöttünk a koncertről.
-Hahaa! Elbőgted magad!-mondta Justin.
Igen.. Még a turné előtt fogadtunk h én biztos nem fogom elsírni magam egyik koncertjén sem. És ha ő nyer, azaz ha elsírom magam 2 hétig azt teszem amit ő mond.
-Jól van már..!-böktem oldalba.
-Holnaptól kezdődik a kívánság hét!-mosolygot ördögiül.
Ilyenkor kiváncsi lennék mi jár a fejében? Várjunk csak.. inkább nem!
-Hülye!-böktem oldalba.
-Fáááj a lábam!-nyafogott és rám nézett.
-Nem-Nem!-tudtam mire gondol.
-Lécci!-nézet rám nagy kutyaszemekkel.
-Oké..!-adtam be a derekam.
Justin felugrott a hátamra és a buszig a hátamon vittem. Bementünk és indultunk is. Piszok fáradt voltam de éhes. Gyors kajoltam, és lefeküdtem. Előtte lezuhanyoztam. Majd a szokásos szerkóba bebújtam az ágyba és elaludtam...


                                         #REGGEL


Reggel már 8 kor keltem.. Vagyis Justin keltett.
-Mivaaan?-kérdeztem.
-Éhes vagyok!-mondta
-Egyél!-mondtam.
-Csinálj nekem rántotátt!-mondta
-Van neked kéd szép kezed!-feleltem.
-Egyességünk van!-mondta.
-Oké rendben! Gyors felöltözök!-mondtam.
-Nem! Nekem igy is rendben vagy!-mondta és végig stírölt. Hozzávágtam egy párnát. A 'kérésére' nem öltöztem át, csak megfésülködtem. Gyorsan összedotam kettőnknek egy rántottát.
Jóízűen ette... Bár nehez készítettem el úgy h az övét ne sózzam el.. Pedig annyira jó lett volna..
Ja és ha nem 'engedelmeskedek' Justinnak akkor Ushert is kell 'szolgálnom.' És ha nem akkor az egész életemnek lőttek mert agyonra fognak szívatni.. De én még élni akarok!
Szóval megkajáltunk és én elpakoltam. A Többiek furcsa módon eltüntek.. Vagyis irtak papírt h vásárolnak.. És minket ketten itthagytak.. Nagy bátorság kellet ehez! De komolyan! Gyors felöltöztem. Egy fekete cicanaci és egy rózsaszín hosszított ujj és pánt nélküli felső ami a mell résznél flitteres. Majd kimentem a telefonomat nyomkodva.
-MIMI!-ordított.
(Justin valamikor Miminek szólít. Mivel Noemi. És kitalálta h NoeMI. Akkor Mimi..)
-Mivan?-ordítottam vissza.
-Gyereee már!-ordított.
Odamentem a szobájába.
-Mit akarsz?-kérdeztem
-Gyere ülj le.-mondta miközbe az ágyán nyomkodta a telefonját.
-Mit akarsz?-kérdeztem
-Semmit. Csak azt akartam h itt legyél.-mondta.
-Ó...-pirultam el.
Majd hirtelen felállt és elkezdtem ugrálni az ágyon. Hát én is bennevoltam a buliba. Ugráltunk míg a lábunk össze nem gabajodott és elestünk. Vagyis Justin rám esett és rajtam feküdt.
Kezével magát támsztotta nehogy teljes súlyával rajtam legyen.
Majd hirtelen közeledett és ajkai az enyémre tapadtak. A nyelve utatt tört az enyémhez és vígan táncoltak. Én elmosolydtam ahogy ő is.
Majd fordultunk eggyet. Ő volt alul én meg a csípőjén ültem és úgy csókolóztunk. Majd benyult a felsőm alá és a hátamat simogatta. Majd a keze a fenekemre csúszott 'véletlen.' És egyszer meg is markolta 'véletlen' de nem bántam.. annyira.. Szinte belenevettem a csókunkba.
-Héé..-nevettem.
-Ne hibáztass. Hisz még gyerek vagyok.-nevetett.
-Hát a kis gyerekeknek még nem szabad csókolózni.-szálltam volna le róla.(hülyéskedtem vele..)
-De én nem vagyok az!-visszahúzott és az ajkaimra tapadt. A kezei ismét a fenekemen pihentek.
Majd elváltunk és mellé feküdtem..
-Te meg Én.. nem annyira rossz ötlet! Sőt.. nekem nagyon is jó.-mondta majd rámpillantot.
-Szerintem sem rossz ötlet.-kuncogtam.
-Akkor, leszel a csajom?-kérdezte.
-Leszek a csajod.-nevettem el magam majd megcsókoltuk egymást. Életem egyik legjobb délelőttje!
-Én vagyok ma a legboldogabb srác!-mosolygot.
-Én vagyok a legboldogabb lány!-nevettem.

3 megjegyzés: