2012. december 29., szombat

Bevezető.'

Sziasztok, a nevem Zoe Noemi Parks. És 16 éves vagyok. Barna a hajam és szemem. A Legjobb barátommal mi vagyunk a szivatás mesterei. Elárulom nektek hogy 2010-et írunk és a legjobb barátom Justin Bieber. 14 éves kora óta ismerem.. Ez egész úgy kezdődött hogy az anyukám egyik jó barátja Scooter és hogy Justin ne unatkozzon itt Atlantába bemutatott neki és nagyon jól kijöttünk. Most indulunk a My World turnéra. (Én persze szülők nélkül.) Justinnal mindenhova mentem, minden koncertjén ott voltam, minden rádióállomáson. Vele voltam mindig, amikor szüksége volt rám. Életre szóló barátság alakult ki köztünk. Együtt sírtunk, vagy épp nevettünk. De nincs semmi köztünk! A legjobb barátok vagyunk, és imádunk egymással lógni. Mindig együtt vagyunk, sülve főve!



(JUSTIN A TÖRTÉNETBEN SZINGLI, MIVEL 2010 AZ ÉVSZÁM!!)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése